Visuell identitet og nettside for Norges nye store vedprodusent
Kunde: Trekraft AS
Visste du at omtrent 90% av all ved som selges over disk i Norge er importert. I 2020 importerte vi over 6 millioner 40 liters sekker med langreist ved. Samtidig gror mye norsk bjørk- og lauvskog igjen. Dette vil Trekraft gjøre noe med! Gründerbedriften fra Bjelland i Agder planlegger å etablere 3-4 store vedproduksjonsanlegg i Sør-Norge for å sikre leveringsdyktighet til store deler av det norske markedet. Og de er godt i gang. Vinteren 2022 startet byggingen av det første, fullskala produksjonsanlegget på Bjelland i Lindesnes kommune, og i mars 2022 ble den veletablerte vedprodusenten Varma på Hønefoss kjøpt opp.
Zizu reklamebyrå har, i samarbeid med Silva Consult AS, bistått Trekraft med utvikling av merkestrategi, ny visuell identitet og nettsider.