Merkevaren Den Stolte Pølsemaker
Kunde: Den Stolte Pølsemaker

Da Hans Ole Bergby startet "Den Stolte Pølsemaker" i 2016, var det akkurat 100 år siden hans farfar August Bergby startet opp som pølsemaker på Sundalsøra i 1916. Målet med navnevalg og visuell identitet, var å bidra til å kommunisere den spennende historien til tre generasjoner pølsemakere.
ZIZU-teamet står bak Den Stolte Pølsemakers merkevarestrategi, merkenavn, visuelle identitet og nettside. Byrået har siden oppstarten til dags dato også hatt ansvaret for all innholdsutvikling og markedskommunikasjon på nett og sosiale medier for Den Stolte Pølsemaker. I dag har bedriften nærmere 8.000 følgere på Facebook.
Navnet Den Stolte Pølsemaker er ikke tilfeldig valgt. Visjonen til Den stolte Pølsemaker er nemlig å skape noen stolte øyeblikk! For som Hans Ole selv sier: – Vi skal være stolte av råvarene vi bruker. Vi skal være stolte av det håndtverket vi utøver. Vi skal være stolte av produktene vi lager. Og vi skal - fremfor alt - være stolte når kunden kommer igjen, og igjen, og igjen. Og det gjør de sannelig; siden oppstarten i 2016 har Den Stolte Pølsemaker hatt en vekst på mer en 30% hvert eneste år!